Subject: Huvigruppide kaasamine: avalik konsultatsioon: EL tehisaru kasutamise strateegia (tähtaeg 16.05)
From: "Kristiina Krause - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "AKI info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Eesti Teadusagentuur", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 10:53:11 +0300

Tere!

Euroopa Komisjon avaldas uue
<https://digital-strategy.ec.europa.eu/et/library/ai-continent-action-plan
> tehisaru kontinendi tegevuskava raames avaliku konsultatsiooni EL
tehisaru kasutamise strateegia ettevalmistamiseks (
<https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives
/14625-Tehisintellekti-kasutamise-strateegia-Euroopa-tugevam-positsioon-te
hisintellekti-vallas_et> link).

Algatuse eesmärk on edendada tehisarui uusi tööstuslikke kasutusviise ja
parandada mitmesuguste avalike teenuste osutamist, mis omakorda edendab
innovatsiooni ja konkurentsivõimet.

Strateegia plaanib Euroopa Komisjon avaldada 2025. aasta lõpus.

Konsultatsioonile saavad vastata kõik huvilised Have Your Say portaali
kaudu. Justiits- ja Digiministeerium koostab konsultatsioonile vastust
ning ootame selleks huvigruppidelt tagasisidet ja ettepanekuid, millele
konsultatsioonile vastamisel tähelepanu pöörata. Manuses on lisatud ka
Komisjoni küsimustik, millele võib tagasiside andmisel toetuda.

Kirjaliku sisendi andmise tähtajaks on 16. mai (aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked]).

Tervitades

Kristiina Krause
EL ja rahvusvahelise digipoliitika juht
Kommunikatsiooni- ja väliskoostöö talitus
Justiits- ja Digiministeerium
 <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn